Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 8-16 hod.)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Blog
03.03.2021
Zkušenosti z praxe – jak se učí podle Wow!
„Wow! prošlo rukama“ během pěti let přes 200 dětí, od tříletých po 2. třídu ZŠ. Daniela Cáceres věří, že metoda Wow! je pro učitele tím nejlepším pomo... číst celé
03.06.2020
Chcete originální obal na právě rozečtenou knížku nebo sešity dětí?
Vyrobit si obal na sešit nebo knížku není složité – použít můžete materiál, který máte běžně doma. Máme pro vás pár nápadů, které můžete použít na pře... číst celé
Zobrazit všechny články
Nepropásněte novinky, akce a slevy!

Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.

Zapůjčení vzorníku nakladatelství Nová škola s.r.o.

Nabízíme, PRO ŠKOLY, zapůjčení vzorníku titulů z nakladatelství Nová škola s.r.o. 

V případě zájmu o vzorníky k nahlédnutí, piště na náš email. info@abcucebnice.cz

Čítanka 3.roč. - Fraus

Vydavatelství: FrausISBN: 978-80-7238-863-9Čítanka je členěna do deseti tematických celků, charakterizovaných vedle tematické oblasti zpravidla rovněž... celý popis
149 Kč
135 Kč
bez DPH
Číslo produktu:889278
Výrobce:Fraus
Kompletní specifikace

Vydavatelství: Fraus

ISBN: 978-80-7238-863-9

Čítanka je členěna do deseti tematických celků, charakterizovaných vedle tematické oblasti zpravidla rovněž dominantním zaměřením na určitý žánr. Např. tematickému celku Ve světě moudrosti dominuje žánr bajky, tematickému celku Ve světě nesvětě klasická pohádka. Žáci si tak přirozenou cestou osvojují znalost základních žánrů odpovídajících jejich věku a čtenářským zájmům a dovednost odpovídajícím způsobem je číst.

Čítanka nepředstavuje pouze výběr vhodných textů, současně s texty nabízí i doplňující otázky, úkoly k zamyšlení a zajímavé informace. Ještě podrobněji se s texty pracuje v pracovních sešitech.

Sekundárně přispívá čítanka ke komplexní výchově, resp. k rozvíjení jiných než komunikačních kompetencí žáka. Význačný je zejména příspěvek čítanky k výchově environmentální, občanské, informační a mediální. V mediální oblasti věnuje zvýšenou pozornost zejména komunikaci reklamní, zřetel k médiím je však přítomen průběžně ve všech kapitolách, počítá se s tím, že žáci budou při řešení úkolů s různými médii pracovat a adekvátně jich využívat.

Zboží zařazeno v kategoriích
Nepropásněte novinky, akce a slevy!
Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
Designed by Rostas 2020
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz