Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 8-16 hod.)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Blog
03.06.2020
Chcete originální obal na právě rozečtenou knížku nebo sešity dětí?
Vyrobit si obal na sešit nebo knížku není složité – použít můžete materiál, který máte běžně doma. Máme pro vás pár nápadů, které můžete použít na pře... číst celé
02.06.2020
Domácí výuka podle zásad Montessori
Jak nejlépe zvládnout situaci, kdy se s dětmi doma střídáme u jednoho notebooku? Na čem při domácím vzdělávání skutečně záleží a co je možné pro tuto ... číst celé
30.05.2020
Dvě myši rovná se kočka aneb jak funguje Fraus
V posledních letech se na základních školách rozšířila výuka takzvané Frausovy matematiky. Ta má dětem umožnit nový přístup k řešení úloh. Čísla jsou ... číst celé
Zobrazit všechny články
Nepropásněte novinky, akce a slevy!

Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.

  1. Úvod
  2. Učebnice - Základní školy
  3. Nebojte se němčiny 4.-5.roč. prac.listy pro žáky se SPU - Fraus

Nebojte se němčiny 4.-5.roč. prac.listy pro žáky se SPU - Fraus

Vydavatelství: FrausISBN: 978-80-7238-312-4Vydáno ve spolupráci s Pedagogickým centrem Plzeň a za podpory MŠMT ČR.Učebnice je určena jako doplňkový ma... celý popis
299 Kč
272 Kč
bez DPH
Číslo produktu:1096ABC
Výrobce:Fraus
Kompletní specifikace

Vydavatelství: Fraus

ISBN: 978-80-7238-312-4

Vydáno ve spolupráci s Pedagogickým centrem Plzeň a za podpory MŠMT ČR.

Učebnice je určena jako doplňkový materiál pro výuku němčiny dětí se specifickými vývojovými poruchami učení na 1. stupni základních škol. Nejedná se o standardní učebnici, podle které by se na 1. stupni soustavně vyučovalo, ale o pracovní listy, zaměřené zejména na nejčastější chyby a problémy žáků, plynoucí z jejich poruch učení. Autorka zde promítla svou bohatou zkušenost s dětmi postiženými nejrůznějšími poruchami a zařazenými buď ve specializovaných třídách nebo integrovanými ve třídách běžných.

Přepokládá se tvůrčí práce učitelů s danými cvičeními, protože se obvykle ve školách nesetkávají s dětmi s izolovanou poruchou, ale ve většině případů se jedná o vady kombinované s různým stupněm postižení v různých oblastech. Cílem je náprava těchto vad v samém počátku procesu výuky německého jazyka, s možností postupného přechodu takto postižených žáků na běžný režim vyučování.

Struktura knihy:

  • 200 pracovních listů formátu A4 s veselými ilustracemi Jiřího Tyllera
  • cvičení na pracovních listech nejsou řazena podle obtížnosti
  • kapitoly jsou uspořádány podle tematických celků počínaje vyvozením slov z obrázků, přes čtení písmen, slabiky, slova, dvojice slov, slovosled až po tvoření vět, jednoduchý dopis či krátkou pohádku
  • předpokládá se výběr cvičení učitelem podle konkrétní poruchy a s pomocí metodické příručky, kde bude každému cvičení přiřazen stupeň obtížnosti
  • v knize nejsou oddělena cvičení pro 4. a 5. ročník ZŠ, jejich výběr se vždy odvíjí od konkrétní poruchy žáka
  • pracovní listy jsou určeny k přímému vpisování bez použití zvláštního sešitu

Nepropásněte novinky, akce a slevy!
Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
Designed by Rostas 2020
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz