Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 8-16 hod.)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Blog
03.03.2021
Zkušenosti z praxe – jak se učí podle Wow!
„Wow! prošlo rukama“ během pěti let přes 200 dětí, od tříletých po 2. třídu ZŠ. Daniela Cáceres věří, že metoda Wow! je pro učitele tím nejlepším pomo... číst celé
03.06.2020
Chcete originální obal na právě rozečtenou knížku nebo sešity dětí?
Vyrobit si obal na sešit nebo knížku není složité – použít můžete materiál, který máte běžně doma. Máme pro vás pár nápadů, které můžete použít na pře... číst celé
02.06.2020
Domácí výuka podle zásad Montessori
Jak nejlépe zvládnout situaci, kdy se s dětmi doma střídáme u jednoho notebooku? Na čem při domácím vzdělávání skutečně záleží a co je možné pro tuto ... číst celé
Zobrazit všechny články
Nepropásněte novinky, akce a slevy!

Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.

Zapůjčení vzorníku nakladatelství Nová škola s.r.o.

Nabízíme, PRO ŠKOLY, zapůjčení vzorníku titulů z nakladatelství Nová škola s.r.o. 

V případě zájmu o vzorníky k nahlédnutí, piště na náš email. info@abcucebnice.cz

  1. Úvod
  2. Střední školy a odborná učiliště
  3. Matematika pro SŠ 1. roč. prac. sešit - Didaktis

Matematika pro SŠ 1. roč. prac. sešit - Didaktis

Vydavatelství: DidaktisISBN: 978-80-7358-197-8Autor: P. Krupka, Z. Polický, B. ŠkaroupkováPracovní sešit tvoří kompaktní celek s učebnicí – předpoklád... celý popis
219 Kč
199 Kč
bez DPH
Číslo produktu:did5103012
Výrobce:Didaktis
  • Kompletní specifikace
  • Matematika pro SŠ  1. roč. prac. sešit - Didaktis
    Matematika pro SŠ 1. roč. prac. sešit - Didaktis
    219 Kč
    199 Kč bez DPH
Kompletní specifikace

Vydavatelství: Didaktis

ISBN: 978-80-7358-197-8

Autor: P. Krupka, Z. Polický, B. Škaroupková

  • Pracovní sešit tvoří kompaktní celek s učebnicí – předpokládá se využití obou částí učebnicové sady během vyučování. Nově budou pro procvičování probírané látky k dispozici také sady úloh přístupné na webových stránkách nakladatelství zde.
  • Koncepce pracovního sešitu i rozšiřující elektronické sbírky úloh je výjimečná ve způsobu dosahování vzdělávacích cílů. Prostřednictvím úkolů a cvičení typově seřazených podle náročnosti, využívajících myšlenkových postupů pamatování, porozumění, aplikování aj. (dle Bloomovy taxonomie), umožňuje žákovi individuálně postupovat do dalších úrovní učiva a uspět v jeho osvojení. Nejen student, ale i učitel může sledovat individuální progres jak jednotlivých žáků, tak třídy jako celku.
  • Ke každé kapitole učebnice nacházíme odpovídající kapitolu v pracovním sešitě. Každá kapitola zahrnuje tři bloky úloh, které jsou od sebe navzájem barevně odlišeny dle následujících typů – úlohy na ověření zapamatování a porozumění učivu, úlohy na aplikaci nových poznatků a složitější úlohy na analýzu či hodnocení poznatků.
  • Jednotlivé úlohy v prvním bloku navazují na úkoly v závěrech kapitol učebnice a ověřují porozumění všem potřebným poznatkům (faktům, pojmům, postupům) dané kapitoly, stejně jako jejich zapamatování. Využívají postupů výběru správných odpovědí, přiřazování, tvůrčího postupu vytváření vlastních možných odpovědí podmíněných testovou otázkou.
  • Druhý a třetí blok úloh obsahuje úkoly, jejichž řešení je založeno na studentově samostatné aplikaci získaných poznatků. Pro názornost a připomenutí probraného učiva jsou v pracovním sešitě uvedena ukázková řešení úloh, na která navazuje část obdobných, ale již neřešených úloh. Postup řešení je doplněn komentářem. Tato část pracovního sešitu však nabízí oproti učebnici další typy a obměny úloh.
  • Pořadí úkolů koresponduje se stupňující se náročností úkolů v rámci kapitoly (od aplikace jednotlivých či jednoduchých postupů až ke komplexnímu využití všech poznatků).
  • Mimo hlavní část je k dispozici také speciální úkol, tzv. oříšek, který souvisí s probíranou látkou v kapitole, ale jedná se spíše o zajímavost, která se vymyká zadání běžných úkolů.
  • Na konci každé kapitoly v pracovním sešitě najde žák rámeček sebehodnocení, který obsahuje stručný výčet hlavních vzdělávacích výstupů pro danou kapitolu. Student k nim přiřadí své hodnocení dle toho, zda si myslí, že daného výstupu dosáhl. Dále v rámečku zhodnotí, co ho v kapitole zaujalo, co mu šlo dobře, případně co mu činilo problémy. K problémovým částem navrhne, co si myslí, že by mu ke zlepšení pomohlo. Rámeček se tak stává studentovi jeho osobní zpětnou vazbou.
  • Vzorové úlohy, vlastní řešení úkolů i další individuální poznámky a komentáře studenta v jeho pracovním sešitě, seřazené postupně dle probíraného učiva a úrovně náročnosti, se následně stanou výborným pomocníkem k zopakování učiva a úspěšnému zvládnutí maturitní zkoušky.
Nepropásněte novinky, akce a slevy!
Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
Designed by Rostas 2020
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz