Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 8-16 hod.)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Blog
03.03.2021
Zkušenosti z praxe – jak se učí podle Wow!
„Wow! prošlo rukama“ během pěti let přes 200 dětí, od tříletých po 2. třídu ZŠ. Daniela Cáceres věří, že metoda Wow! je pro učitele tím nejlepším pomo... číst celé
03.06.2020
Chcete originální obal na právě rozečtenou knížku nebo sešity dětí?
Vyrobit si obal na sešit nebo knížku není složité – použít můžete materiál, který máte běžně doma. Máme pro vás pár nápadů, které můžete použít na pře... číst celé
Zobrazit všechny články
Nepropásněte novinky, akce a slevy!

Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.

Zapůjčení vzorníku nakladatelství Nová škola s.r.o.

Nabízíme, PRO ŠKOLY, zapůjčení vzorníku titulů z nakladatelství Nová škola s.r.o. 

V případě zájmu o vzorníky k nahlédnutí, piště na náš email. info@abcucebnice.cz

FIRMA II

Nakladatelství: Informatorium Autor: Březina Koncepční řešení druhého dílu předkládané učebnice německého jazyka "Firma" zůstává stejné jako u první... celý popis
150 Kč
136 Kč
bez DPH
ks
Číslo produktu:4406INFORM545
Výrobce:Informatorium
Kompletní specifikace

Nakladatelství: Informatorium

Autor: Březina

Koncepční řešení druhého dílu předkládané učebnice německého jazyka "Firma" zůstává stejné jako u první části. Stěžejním prvkem je i nadále aktuální příběh česko-německé firmy, který kopíruje jednotlivé podnikové činnosti tak, jak je postupně přináší běžná podniková realita. Zatímco v prvním díle se autoři zabývali problematikou zakládání podniku, věnuje se druhý díl jeho každodenní činnosti. Uživatel se tak postupně seznámí s problematikou financování, logistických procesů, marketingu, obchodního styku, a to především obchodních jednání a korespondence. Logický závěr pak tvoří kapitola "roční závěrka", tedy shrnutí a vyhodnocení činnosti firmy během jednoho obchodního roku. 

Jednotlivé kapitoly začínají vždy aktuálním příběhem (část A), jsou doplněny články a cvičeními k danému tématu (část B), následují slovíčky (část C) a kontrolní testy (část D).

Oba díly učebnice jsou určeny především pro výuku na vysokých školách se zaměřením na problematiku ekonomie, managementu a marketingu, ale také pro pokročilé posluchače středních škol ekonomického zaměření (obchodní akademie, podnikatelské školy atd.), pro instituce orientované na podnikatelské a manažerské kursy a v neposlední řadě pro české zaměstnance firem z německy hovořících oblastí působících v České republice. 

Nepropásněte novinky, akce a slevy!
Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
Designed by Rostas 2020
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz